Nasza oferta

Badanie i diagnoza

Przeprowadzamy kompleksową diagnozę stanu obecnego związanego z różnorodnością, równością i włączeniem – DEI (Diversity, Equity, Inclusion). Przekładamy wiedzę z zakresu nauk społecznych oraz dekady doświadczenia na konkretne, praktyczne i strategiczne rekomendacje oparte na danych.

Badanie i diagnoza

Badanie i diagnoza DEI

Pomagamy organizacjom zrozumieć ludzi którzy dla nich pracują oraz zidentyfikować praktyki i procesy wspierające lub stanowiące barierę dla DEI. Oferujemy trzy rodzaje usług – w pakiecie lub osobno.

Badanie Systemu

To całościowy przegląd praktyk, procesów i polityk pod kątem różnorodności, równości szans, oraz włączenia dopasowany do kontekstu konkretnej organizacji. Pozwala zidentyfikować, co wspiera, a co stanowi barierę w organizacji.

Nasz zespół ocenia praktyki, procesy i polityki organizacji przy współpracy ze specjalnie w tym celu stworzoną Grupą Roboczą. Używamy autorskiego modelu zgodnego z globalnymi standardami.

Nie ograniczamy się do pytania czy organizacja ma dane rozwiązanie, ale analizujemy je i opracowujemy konkretne rekomendacje.


Badanie Różnorodności

To analiza różnorodności w jej kilku podstawowych wymiarach na poziomie:

  • całej organizacji, poszczególnych działów/jednostek i zespołów
  • kluczowych szczebli hierarchii organizacyjnej

Analiza przeprowadzany jest na podstawie informacji, które organizacja już posiada w różnych bazach danych (np. płeć, wiek, miejsce urodzenia, obywatelstwo, poziom wykształcenia, ogólny staż pracy, staż pracy w organizacji, stanowisko).

Wielowymiarowa analiza pozwala nam opracować konkretne, strategiczne i praktyczne rekomendacje oparte na danych.

 

Badanie Włączenia

To badanie doświadczeń różnorodnych grup w organizacji oraz diagnoza poczucia włączenia w różnych rodzajach interakcji. W skład usługi wchodzą:

  • Przegląd wcześniejszych danych (np. badania zaangażowania osób pracujących)
  • Badanie kwestionariuszowe z zachowaniem najwyższych standardów ochrony danych i prywatności
  • Badanie jakościowe

Badamy nie tylko odczucia, np. poziom satysfakcji, przynależności i zaangażowania, które są niekoniecznie związane tylko z kulturą włączenia. Skupiamy się na zachowaniach i sygnałach jakie osoba pracująca dostaje od grupy, oraz jak są one interpretowane przez różne osoby.

Na tej podstawie jesteśmy w stanie określić faktyczny poziom włączenia w różnych rodzajach interakcji oraz sformułować rekomendacje.

Badanie i diagnoza DEI

Dlaczego warto?

  • Badanie i diagnoza to kluczowy element strategicznego podejścia do DEI i działania w oparciu o dane

  • Są niezbędne do stworzenia nowej strategii DEI dla organizacji

  • Pozwalają na zewnętrzną ocenę rezultatów realizowanych strategii lub działań

  • Zapewniają kompleksową diagnozę stanu obecnego dopasowaną do konkretnej organizacji

  • Efektem jest raport z konkretnymi, praktycznymi i strategicznymi rekomendacjami w oparciu o dane

Pomiar to kluczowy element strategicznego podejścia do DEI i działania w oparciu o dane.

Idealny czas na wykonanie pakietu badań to okres, w którym organizacja przygotowuje się do opracowania strategii DEI lub planu działań.

Oferujemy również Badanie Systemu, Różnorodności, albo Włączenia jako pojedyncze usługi.

Building a workplace that works for everyone requires time and commitment.

I created What Works as a collaboration platform to bring high-quality consultants to help you advance Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) at your organization.

Testimonials

Dlaczego What Works?

Tworzenie różnorodnego, sprawiedliwego i włączającego miejsca pracy wymaga wprowadzenia systemowych zmian w oparciu o dane, budowania włączającej kultury, oraz rozwijania kompetencji osób liderskich oraz zespołów.

“Każde spotkanie z Anią to niesamowita dawka wiedzy i inspiracji, zaraża swoja pasją. Przekonuje wiedzą i doświadczeniem”

“Miałam okazję uczestniczyć w webinarach i konferencjach z udziałem Ani, a także brać udział w jednym z prowadzonych przez Anię szkoleń z zakresu polityki różnorodności, równości i włączenia. Każde spotkanie z Anią to niesamowita dawka wiedzy i inspiracji, zaraża swoja pasją. Przekonuje wiedzą i doświadczeniem. Świadoma i zaangażowana orędowniczka różnorodności, nastawionej na mądre korzystanie z jej zasobów. Oprócz dużej wartości merytorycznej jaką wnosi, Ania jest też pełną energii otwartą i ciepłą osoba, z którą po prostu chce się pracować.

Profesional photo of Malgorzata Nowakowska

Małgorzata Nowakowska

z-ca dyrektora ZL ds.Employee Experience, VINCI Construction Usługi Wsparcia Sp. z o.o.

“Jest wszechstronną profesjonalistką, edukatorką i rzeczniczką, która naprawdę rozumie, co jest potrzebne, aby przenieść działania organizacji na rzecz różnorodności na wyższy poziom skuteczności”

„Miałam wspaniałą okazję współpracować z Anną przy projektowaniu i realizacji programu włączającego przywództwa. Anna wykazała się wrodzonym talentem do prowadzenia wieloaspektowego programu oraz wykorzystywania swojej dogłębnej wiedzy i doświadczenia, aby wspierać osoby liderskie i organizacje w budowaniu włączających miejsc pracy. Jest wszechstronną profesjonalistką, edukatorką i rzeczniczką, która naprawdę rozumie, co jest potrzebne, aby przenieść działania organizacji na rzecz różnorodności na wyższy poziom skuteczności”.

Shirley Marie Garcia

Director, People and Culture at March of Dimes Canada

“Zauważyliśmy, że oprócz rozwoju osobistego dzięki coachingowi Anny, staliśmy się bardziej zgranym zespołem liderskim i wdrożyliśmy szereg praktyk korzystnych dla całej naszej organizacji”

“W 2020 roku nasz zespół rozpoczął drogę do włączającego przywództwa oraz transformacji kultury. Zaangażowaliśmy Annę do przeprowadzenia pomiaru IDI (Intercultural Development Inventory), przeprowadzenia indywidualnych sesji coachingowych dla zespołu liderów_ek, oraz interaktywnego warsztatu dla całej grupy. Zauważyliśmy, że oprócz rozwoju osobistego dzięki coachingowi Anny, staliśmy się bardziej zgranym zespołem liderskim i wdrożyliśmy szereg praktyk korzystnych dla całej naszej organizacji.”

Professional photo of Daniel Yeung

Daniel Yeung

Director, Customer Experience Strategy and Operations at Telus